آخرین اخبار
کد مطلب: 80005
برنامه‌ريزي هاي جريان انحرافي براي انتخابات مجلس/ تأکيد بر استفاده از افراد سفيد
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1979

به گزارش سلام لردگان، انتخابات آينده مجلس شوراي اسلامي يکي از عرصه هاي مهم سياسي کشور است که تمامي جريانات و تفکرات درصدد حضور گسترده و موثر درآن هستند تا بتوانند نماينده حزب و تقکر خودشان را وارد مجلس کنند.

از همين رو جريان انحرافي که مدتي است به صورت خاموش در حال فعاليت است اقدامات تازه اي را به منظور ورود به انتخابات مجلس شوراي اسلامي آغاز کرده است.

برخي از اطرافيان محمود احمدي نژاد رئيس جمهور سابق کشورمان هسته اصلي اين فعاليت ها را تشکيل داده اند و با برگزاري جلسات متعدد طرح هاي مختلفي را در راستاي جذب عناصر و معرفي براي تصدي کرسي‌هاي مجلس تهيه کرده‌اند.

اين جريان تاکتيک هاي مختلفي را براي حضور همه جانبه انتخابات آينده مجلس برنامه ريزي کرده است.

يکي از اين راهبردها نشست هاي استاني است که خبرها حاکي از آن است که چندي است به صورت جدي از سوي هسته اصلي اين جريان پيگيري مي شود و سعي شده تا به دور از حاشيه هاي تبليغاتي نشست هاي لازم در استان ها با حضور افراد اصلي اين جريان و غالبا به صورت مخفيانه برگزار شود.

بر اساس اين گزارش مقرر شده که در هر استان ليست هاي مختلفي داده شود. در هريک از اين ليست ها از افراد سفيد و بي سابقه استفاده شده تا بعد از پالايش هاي لازم توسط  هسته مرکزي جريان و شوراي نگهبان آسيب ها کم شود و حضور به صورت گسترده و جامع باشد تا از اين طريق بتوانند به اهداف مد نظرشان دست پيدا کنند.

منبع. دانا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس